Tizedik nap 2021.08.09.

2021.08.09

Ez a hét izgalommal kezdődött,mert fél 9-re mentem nyelvi felmérésre.Igazából nem volt ennek tétje, mert a kezdő csoportba szerettem volna kerülni,csak féltem a szóbeli szintfelmérőtől.Kár volt,mert nagyon jól érthetően,szépen beszélt a tanárnő,a szintemen válaszolgattam is.Nagy megkönnyebbülés volt számomra,hogy mindez négyszemközt zajlott.

Az első angol tanfolyamunkon bemutatkoztunk,ezzel kapcsolatban beszélgettünk.Ebben a kezdő csoportban 10-en voltunk,mindannyian magyarok.Közösen jól megértettük a tanárnőt,néhány szót,amit körbemagyarázás után sem értettünk meg,beírt a Google fordítóba,ahol megjelent a magyar megfelelője.

Rövid szünet után matematika továbbképzés következett.Az előadók egyszerűen fantasztikusak voltak:Oravecz Márta és Kivovicsné Horváth Ágnes.Mindketten óriási tapasztalattal rendelkeznek,energikusak,jókedvűek és át szeretnék adni a tudásukat.Szemléletük,hozzáállásuk a tanításhoz példamutató számomra,minden mondatukkal,módszerükkel teljes mértékben azonosulni tudtam.Sok megerősítést kaptam tőlük az én módszereimmel kapcsolatban,és újakkal gazdagodtam általuk,amiket szívesen használok majd az osztályomban.

Rövid elméleti megalapozás után,rengeteg játékot ismertettek meg velünk,sokat ki is próbáltunk,és nagyon élveztük.Voltak itt érzékszervet fejlesztő játékok,cselekvéssorok,válogatások,rontó játékok,kártyajátékok és társasjátékok.A játékok végén mindig megbeszéltük,milyen képességek fejlődnek a gyerekeknek az adott játék közben.

Tanfolyam után ebédeltünk,fagyiztunk és nagy sétát tettünk a városi forgatagban.Felmentünk a csodálatos Giardino Bardini kertbe. A balkonon vacsoráztunk,késő estig beszélgettünk.

 

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el